Hej varlden!

Kolbi har nu, efter att jag glidit runt gratis pa deras internet i manader, stoppat mig.
Jag lanar Dee's dator lite snabbt for att gora lite hostelbokningar och jag forsokte ga in pa facebook men det gick saklart inte. Tipiskt!
Igar var jag och Maria Fer pa en magdansuppvisningsgrej. De dansade aven Bollywood <3 aaah det ser sa kul ut :) SVINVARMT var det igar. Hennes bil sa att det var 35 grader och det skulle inte forvana mig.
Inte sa mycket att saga eftersom jag inte orkar att skriva en uppsats. Om en vecka aker jag till Manuel Antonio och sen till Jaco, sen tillbaks hit i tva natter, Alajuela en natt och sen hem :)))))
Nu ska jag val gora mig klar till familjelunchen. Ja, v a r j e helg. Det ar nagot jag inte kommer sakna! Tio-femton pers ar har pa lunch varje lordag och sondag. Och igar var jag ensam mot flocken eftersom Dee och Cat var ute och at Kinamat med en klasskompis..
Ptja, det var det. Hasta luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0