Love all around

Varje gång jag går in på blogg.se så har de ändrat massa.. Kanske säger mer om mitt aktiva liv här än om blogg.se men ändå.. Så nu uppdaterar jag iallafall för jag är rädd att de tar bort den om jag inte gör det och detta är ju min resedagbok och den får inte försvinna!
 
Sååååå nu har jag bott i Stockholm sen augusti och för er stackare som missat the big news så har jag köpt lägenhet här! Wohooo! :D En etta med sovalkov i mysiga Sundbyberg, på fina Mariagatan. Om två veckor är jag flyttad dit och det känns så bra! Kan inte sluta tänka på den, aaaah :)) MIN ALLDELES EGNA!
 
Idag gick jag på stan i typ fem timmar (och gick inte in i några klädaffärer alls, nää lägenheten är prio 1 1 1 1!). Jag var heeeelt slut. Men en sak kan man iallafall konstatera, även om inte våren är här vädermässigt så är den det kärleksmässigt. OMG vad folk gulligullar på stan, tunnelbanan, ICA, you name it. Helt sjukt. Tror jag såg fyra par vrålhångla på tunnelbanan IDAG bara. Galet. Men kul för dom liksom! Tur att man har musik i öronen så man slipper glafset.. haha.

Jaha nähä. Trött som jag vet inte vad. Blir nog en film nu!
Vi ses om fem månader eller nåt bloggish
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0