Bildbevis pa min existens

Det tog extremt lang tid att ladda upp bilden, sa ni far noja er med en. Har ar iaf jag och nagra klasskamrater (vi ar 72 st) efter vi atit valkommsmiddag :)
Jag sitter mellan tva av mina rumskamrater, jag delar rum med Anna som sitter pa min vanstra sida.
Som vanligt ar klockan typ 00 innan vi kommer i sang och idag vaknade vi 07.25 istallet for 07.00 - vart alarm funkade inte. Blev lite stressigt..
Btw, idag har jag shoppat annu mer. Man kan seriost fa sjukt snygga heels for typ 100 kr har. Jag forsoker halla mig. Jag har redan kopt tva par skor. Kommer nog kopa massa heels och skeppa hem (a).

Maste sova nu! Om ni glomt bort vem jag ar sa ar jag tjejen i svart klanning. Langklanning. Precis. Jag i langklanning. I like it :) GOOD NIGHT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0