20

Minst 20 grader, solsken och bla himmel idag! Ratt skont faktiskt. Fast det blev lite varmt ibland..

Hade bara en lektion idag sa i eftermiddags akte vi till nagot vi trodde var en stor Underground-market. Visade sig att Coco missuppfattade vart vi ville aka och skickade oss till en tysk supermarket dar allt var kinesiskt, bara tre ganger sa dyrt.. Spenderade nastan 50 minuter i en taxi i onodan. Kul. Fick ringa henne sa hon gav oss adressen till marknaden istallet. Val dar sa borjar vi leta Uggs. Har har jag storlek 39 i skor eftersom storlekarna ar ganska sma (brukar som mest ha 38). Men nej, i Uggs har behover jag 39. Synd att det inte verkar finnas en enda butik i Changsha som har storlek 39 (knappt i nagra skor, 38 ar tillrackligt svart att hitta). Far bli att bestalla online..

Hittade lite saker men alla ar faktiskt hemliga! :)

Nu har vi stadat lagenheten och kanske blir lite sex and the city snart, vi kopte ju som sagt sasong 1-7 (det finns val inte ens en sasong 7?).

Ska val forsoka planera dagislektionerna iman. Ganska krangligt faktiskt, kanns som jag gor samma sak varje gang, bara olika amnen.. Fast det kommer nog inte barnen ihag men anda.. Man vill ju att det ska vara roligt..

Klockan ar atta och Charlotte gick nyss och la sig. Jag har inte ens orken att tvinga mig in i duschen... Ahh... Masteeee....

En mandarin-lektion nagon gang for lange sen, da vi fortfarande tyckte det var nagon ide att lara sig kinesiska..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0