6 December

Har varit i Kina i 130 dagar nu om jag inte raknade fel.
18 veckor och fyra dagar.
Det ar ju ganska lange faktiskt. Mer an 1/3 av ett ar!

Om fem veckor och fem dagar gar kontraktet ut =))
Sen kommer det bara saga swoosh sa ar man hemma igen.


Forsta bilden jag tog i Kina. De har var mina roomisar i Beijing.

Igar fragade mamma mig hur jag forberett mig mentalt for att lamna alla barnen. Jag insag att jag inte ens borjat tanka pa det. Kommer val bli som nar jag akte till Kina. Jag var inte alls mentalt beredd.
Men nar jag akte till Kina sa visste jag ju att jag skulle fa traffa alla igen. Nastan alla iallafall.
De har sma stjarnorna kommer man nog aldrig se igen.. Far nog forsoka borja forbereda mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0