Alltsa tjejen..

Detta ar anledningen till att jag laser Kissies blogg:

"Är så jävla förbannad.. Har blivit rånad på 20 000 kr kontant. Vet inte vem men dom har försvunnit ur min väska."

Du har inte blivit ranad, du har blivit BESTULEN. Om nagon snor nagot ur din vaska blir du inte ranad. Svenska 2? (Detta ar for ovrigt antagligen inte sant)

"Jag undrar om folk seriöst tror man blir upprörd av sånt här..? Jag menar, det är ju precis som att säga “din mamma”. Det har absolut ingen betydelse och visar mer på hur låg ens intelligent-nivå är när man kläcker ur sig såna här korkade kommenatarer haha!"


Menar du intelligensniva Kissie...?

"Vill ha allting bevisat, dock finns det ju mycket som inte är bevisat. Kännslor, det är ingenting som är bevisat. Personligen tror jag inte kännslor faktiskt är någonting, jag tror inte på kännslor. Men jag har en kännsla innom mig som jag inte heller kan beskriva, och om det beror på kärlek vet jag inte."

Kanslor, KANSLOR! (Dessutom tror hon inte pa kanslor men hon har en kansla inom sig..)

"Vi är just nu och handlar lite mat till söta Chloé! Hittade lite burkar med en chuaua på så det måste väll vara rätt..? Vill ju inte att bitarna ska vara för stora heller ju..?"

Ar det en Chuaua pa burken eller en Chihuahua? (tva L i val, suck)

"Men får nog köpa ett koppel på vägen dit eller springa iväg och göra det nu, eller hur ska man ta hem henne..? Hon är precis så pass gammal så hon får lämna mamman, är dom pigga och glada så dom kan gå själva då? Någon som vet?"

Vet du NAGONTING om hundar?


Undra hur lange hon kommer ha kvar hunden innan hon gor en tavling dar hunden ar priset?


Kanner mig som en svenskapolis nar jag laser hennes blogg. Brukar inte tanka sa mycket pa stavfel och sant annars, ar nog for att hon irriterar mig en hel del (pa ett underhallande satt). Jag ar ju inte jatteforvanad att hon skriver kannslor, rammla och vall iofs.. Hon kanske borde sluta spruta i sa mycket silikon i sig for det verkar flytta hennes fa hjarnceller langre ifran varandra.
Haha naa det var elakt. Forlat, men nasta gang - lagg pengarna pa svenskalektioner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0