Bloody Sunday

Borjade dagen med att ga ner till lopbanan med Silke och Charlotte. Jag fick ga for svanskotan (svansbenet?) ar inte lakt an. Efter det hade vi nagra fria timmar innan vi var tvugna att ga ner till skolan for att julpynta lite.
Vi satte tomteluvor pa nagra av de 8 statyerna framfor skolan. Fyra av dom var kinesiska och fyra var vasterlanningar. Vi kande igen Einstein och Beethoven. En av de andra var Alfred Nobel! Hur coolt ar inte det? En av atta statyer ar av en svensk person! Coooolt.

Efter vi pyntat klart (jag och Silke busade mest med barnen) sa gick jag och Silke hem. Charlotte stannade pa kontoret for hon skulle ata i matsalen nagra minuter senare. Jag och Silke tankte ata hemma istallet. Jag hade inte atit sen frukost (klockan var nu 17.30). Nar vi kommit hem, tagit av oss ytterkladerna och borjat koka vatten sa ringer Silkes mobil. Vi var tvugna att ga tillbaka till skolan. Vi skulle ta ett kort. Vi skulle ta ett kort. VI SKULLE TA ETT KORT!!!!!!!!!!!!!
Jag slog igen alla forrar i min vag. Fyy vad arg jag var. Var pa sant jakla skithumor rent ut sagt. Nar vi kom ner till skolan sa var det inte ett kort utan tre. TRE. Tre kort = tre extrema fejksmile.

Pa vagen hem igen sa moter jag min lilla Cat. Han kastade sig om halsen pa mig och da ar det ju omojligt att fortsatta vara arg. Helt omojligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0