Fredagkvall

Borjade kvallen pa Coco bar. Bra musik och atmosfar. Traffade Arthur igen och hans kompis John Wayne. Ratt roligt val av engelskt namn maste jag ju saga.. Jag snodde aven Silkes mobil efter det har, for hennes egen skull! Mobilen lamnades inte tillbaka forran vi kom hem, dryga 5 h senare och da i lovord om att inte skicka nagra sms.
Vi diskuterade aven fuck-you-tecken. Charlotte gor sina i ett omvant peacetecken. Hon berattade att detta kom fran nar England och Frankrike lag i krig. Man behover ju bada fingrarna for att kunna skjuta pilbage och nar engelsmannen vann kriget sa hogg de av ett av dessa tva fingrarna pa fransmannen for att de inte skulle kunna skjuta pilbage igen. Och engelsmannen skrattade och gjorde det omvanda peacetecket mot fransmannen for att visa att de hade bada sina fingrar kvar och att de vann kriget. Mario och Mikkel borjade dra massa daliga skamt om fransman dar det ingick att gora dessa tecknen och tyckte dom var jatteroliga.
"Are you from France? HAAHAAAAHAAAAAA" Det var ratt roligt att se dom skratta at sig sjalva iallafall.. :)


Birthday girl!

(min utvaxt ar verkligen inte sahar illa, antar att det ar for att blixten inte lyser upp mitt pa huvudet)

Efter detta gick vi till en club som spelade housemusik. Vi stallde oss i ko for att hanga in vara jackor i gaderoben da vi ser tva vasterlanningar. Mario gar fram och pratar med dom.
"Where are you from?"
"France"
Mikkel och Mario borjar asgarva. Mario gor tecknet, skrattar och smaspringer dar ifran och Mikkel bangar och springer darifran. Fransmannen kollar pa mig och forstar ingenting. Jag bara skrattar och rycker pa axlarna. Haha hur stor chans ar det egentligen? Det ar typ inga vasterlanningar har och sa lyckas de vara fransman dessutom.
Pa clubben blev vi inte langvariga utan traskade vidare till stadens Bar street som borde heta dead street. Vid kl 1 motte vi typ fem pers. Gick in pa en bar och drack en drink som hette Angels tits. Intressant namn dar med..




Fuck France!

Silke var i extas: "Look! The fish is smoking!! Look!!!!"

Efter det drog vi vidare till Mcd for lite kak. Vi var de enda dar.. Inte daligt for en fredagskvall i en stad med 7 miljoner invanare!


Sen blev det taxi hem. Var taxichaffis visste inte vart var skola lag sa de foljde efter Charlottes och Mikkels taxichaffis som korde SJUKT FORT. Var radd att var chaffis tittade mer pa den han foljde efter an resten av trafiken men det gick ju bra iallafall.

Kommer sakna dessa sma liven nar jag aker harifran!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fasen vilka awesome fiskar!

Ser ut som dom lyser, haha! (:

2010-12-05 @ 12:35:16
Postat av: Sara

Stencoola! Ska jag sno med nagra hem till ditt framtida akvarium?

2010-12-05 @ 12:44:38
URL: http://saashas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja, tack, det vore jätte snällt, tycker det kvalificeras under "cool present från kina"!! ;)

2010-12-05 @ 13:05:46
Postat av: Sara

haha jaa de gor val det ;)

2010-12-05 @ 13:18:25
URL: http://saashas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Indeed, nu vet du vilka förväntningar jag har! ;)

2010-12-05 @ 13:24:15
Postat av: Sara

mm det kanns ju bra :P

2010-12-05 @ 13:25:21
URL: http://saashas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, ja, det tyker jag! ;P

Jag kan ta en nyckelring med en firre på!

2010-12-05 @ 13:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0