"Happy Valentines day!"

Nar vi var pa stan i lordags sa kom det fram en kvinna som fragade om vi ville vara med i en inspelning de gjorde. Mitt svar var som vanligt "Nonono" men efter att sett att tjejerna faktiskt funderade pa det sa blev det ett "Okay, we're in China, who cares?" sa vi sa ja.
Kvinnan sa att det var en film om alla hjartans dag som kommer slappas den 14 februari. Hon sa att den kommer spelas i vastvarlden med vilket vi verkligen hoppas att den inte gor. Hon ville att vi skulle saga halsningar till nara och kara. Charlotte och jag ville gora en till vara foraldrar men bara en fick gora det och Charlotte sa det forst.. Sen ville Silke och jag gora om vara vanner men Silke sa det forst..
Kvinnan foreslog att jag skulle halsa till min pojkvan. Jag sa att jag kunde hitta pa att jag hade en. Sen sa hon att jag skulle saga nagot om att jag inte hittat "Mr Right".
Jag lat typ sahar: "Have you found Mr Right? Congratulations. I haven't and I'm still searching. Anyway, congratulations and good luck to all the happy couples out there. Happy Valentines day!"

Inte forran efter insag jag hur sjukt deppigt (desperat?) det har later i slutet av en Valentines day-film. Skrattade for mig sjalv pa vag hem i taxin da jag insag hur latt det hade varit att bara sagt att jag hade pojkvan och halsa till honom, men sa snabbtankt ar man inte alltid.

Charlotte skamde med ut sig lite och detta skrattade jag faktiskt mer at an at det jag sa. Efter hon blivit inspelad kommer hon till oss och ser forskrackt ut, "I said: I want to thank my parents for everything they've done to me. TO ME? TO ME?!"
Haha skrattar fortfarande nar jag tanker pa det.


Sahar mycket folk samlas det nar tre vasterlanningar skammer ut sig framfor kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0