Have you found Mr Right?

Maste ju bara papeka igen att tre av mina assistenter sag mig pa TV igar!
Ni kom ihag det dar jag skrev om nar jag skamde ut mig framfor kameran och antog att det aldrig skulle visas?
I was wrong...

Detta hade tydligen visats i samband av ett dejtingprogram.
Jaja, nu har man varit med pa kinesisk tv iallafall!
Har dock inte sett det sjalv an.. Vill nog inte det heller..

Och nu nar jag anda haller pa att hylla tekniken sa kan jag ju passa pa att tacka Skype for sin tajming att krascha. Tack.

Kommentarer
Postat av: Henrik

Snart kanske de kommer med kines å tar med dig på en dejt inför massa kameror :)

2010-12-25 @ 12:05:27
Postat av: Sara

Haha det skulle inte forvana mig!

2010-12-25 @ 14:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0