Kindergarden

I eftermiddags hade vi kindergarden som vanligt. De ar de lektioner jag fruktar mest men de blir alltid de roligaste. Idag larde jag mina tre klasser boat, car, plane och de aldre (4-5) fick lara sig rocket ocksa. Lektionen gick mest ut pa att drilla orden och sen springa runt som det jag sa, typ flygplan. Nar jag sa stopp skulle de stanna och det ar sa roligt for alla drar alltid en pose.
I slutet borjade fem barn grata pa typ en sekund. Vissa for att de inte fick spela piano och de andra for att de brakade och puttades.. Vet inte riktigt hur det hande, gick hur snabbt som helst. Vander mig bort en sekund och fem barn borjar grata.. Great..
Men over all var det tre bra lektioner! :)


Antar att ni kanner igen lillkillen i orange vid det har laget?




"PLANE"


Ar man duktig far man en stjarna i pannan


Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0