Orkar egentligen inte skriva nagot...

... men gor det bara for att jag har uppdaterat varje dag ganska lang tid nu. Ska forsoka uppdatera varje dag tills jag kommer hem.

Skypade med mamma forut. Mitt lilla hjarta opererades for tva veckor sen. De har inte sagt nagot till mig eftersom jag inte skulle oroa mig. De tog bort livmodern eftersom den var inflammerad. Allt gick bra och hon har blivit som en ny hund, skuttar runt och leker. Borjade saklart grata iallafall. Jag ar ju sa radd om henne..





Nagon annan dag lovar jag att uppdatera om helgen. Hade iallafall en jattebra utekvall igar och en bra dag idag. Kanske orkar uppdatera om det imorgon. Nu ar det laggdags. Ikvall sa vi god natt pa fyra sprak; kinesiska, tyska, svenska och engelska. Det ar sa kul nar de harmar min svenska. Nar Silke (tyskan) laser mina statusuppdateringar sa later det faktiskt helt okej! Jag forstar vad hon sager utan problem, dessutom ar hon grym pa att gissa vad det star.

Yeye, night!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Stackars Tusse liten!

Men då gick ju allt bra och hon är frisk som en nötkärna, det är bra! (:

2010-12-05 @ 12:31:24
Postat av: Sara

jaa nu slipper hon dessutom lopa och vara skendraktig och sant! SKONT!

2010-12-05 @ 12:43:44
URL: http://saashas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jaha, vad skönt!

2010-12-05 @ 13:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0