We wis u melly kismas



Har borjat med vara jullektioner. Tog tyvarr inte med kameran till den forsta lektionen. Varldens minsta 6aring fick en tomterock, tomteskagg och en tomteluva samt uppgiften att dela ut tomteluvor till sina klasskamrater. Da detta var dryga 60 st sa fick jag med hjalpa till om det inte skulle ta hela lektionen. De blev hur sota som helst iallafall!
Borjade med att prata lite om julen, larde dom lite ord sen blev det sang! We wish you a merry christmas lat mest som we wis u melly kismas men de forsokte sa gott de kunde iallafall :) Efter det var det dags att gora julkort.  Vissa hade skrivit To mum men gett det till mig iallafall. Bless them.

Vi blev med patvingade tomteluvor sa jag fick kora pa flator istallet for hastsvans.. Sag ut som tomtemor eller nagot.. Imorgon far det nog bli en flata..

Sammanlagt 65 tomtenissar (en rad saknas pa bilden, ja dom ar maaaanga)

Christmas cards

Sen kom Santa och hans crew och delade ut godis ( k a o s ).

Sen var det dags for Grade 5 (Syns jag ens..?).

Kom hem och kollade igenom julkorten jag fatt. Bad barnen att skriva
To____ (vem dom vill), Merry Christmas and a happy new year. Love from____ (deras namn).

Fran en femteklassare. Antar att han/hon heter Bananas..

Everybody loves Sara!

Imponerande av en forstaklassare! Forvantade mig nog ner nagot som....


..det har! Detta ar nog anda mitt favoritkort. Snacka om att kora sitt eget race!
Det far mig att le varje gang iallafall. Sa lange man forsoker sa gott man kan eller hur? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0