Wh000t?

Kom  nyss in pa en bantningsblogg och kollade pa hennes tre recept. Kan inte saga annat an att jag ar mallos.

Kopierar bara de vasentliga bitarna av receptet. Finn ett ratt.

1:
Stek färsen i den form du vill (pannbiff, köttbulle ellr dyl). Ha i ex linfrön, lök. Krydda med salt och peppar. När stekningen är klar lägger du på några ost skivor och låter de smälta. Sedan serverade jag med "vanlig" sallad och hällde över fettet som jag stekt allt i på biffen. Jätte gott!

(HALLA OVER FETTET OVER MATEN?! VAAAA?! OCH OST?! WHAT?!)


2:Ett jätte snabbt, enkelt och smidigt recept. Kassler i ugn. Du kan pryda kasslerbiten(arna) med vad du känner för. Jag hade ost, tomat och bacon. Klickade en rejäl klick smör och la sedan kasslerbiten på den.

(OST?! BACON?! SMOR?!)

3: Kycklinggryta
Recept
800 gr Kycklingfiléer
50 gr Cocosfett
3 dl Creme fraiche (34%)
1 dl Grädde (40%)

(Fet gradde och creme fraiche? Du maste skoja)


Som sagt, mallos. Forstar inte hur hon kan ga ner 5 kg pa en vecka. Bra for henne, men jag kommer nog inte ta efter dessa recepten da maten skulle bli onyttigare an vad jag brukar ata..

Kommentarer
Postat av: Ida

Antar att hon skippar kolhydraterna?

Antar att hon kör på den dieten iaf och den är väldigt inne och finns många böcker och liknande om den så hon är inte helt fel ute;)

De säger ju att fett inte ska vara så dåligt att äta men i samband med tex. pasta så blir man fet. Många som säger att det funkar iaf =)

2010-12-08 @ 08:40:25
URL: http://idaanilsson.blogspot.com
Postat av: Sara

Charlotte snackade ocksa om den, men anda. Fem kilo pa en vecka?

Hmm, man kanske borde testa :))

2010-12-08 @ 10:34:44
URL: http://saashas.blogg.se/
Postat av: Ida

haha jaa det är ju värsta superkuren isf:p hur stor var hon från början då liksom? känns som att det ska krävas jäkligt mycket för att man ska lyckas gå ner 5 kilo i veckan, eller?:s

2010-12-10 @ 11:02:05
URL: http://idaanilsson.blogspot.com
Postat av: Sara

Haha det star faktiskt ingen startvikt men har sett lite bilder. Och ja, hon var ganska bitig ;)

2010-12-10 @ 15:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0