Xīng qí sān (typ)

Dagen har bestatt av maaassa lektioner. Iofs bara fyra men kanns som massa.Korde en lektion utan assistent. Det kom helt enkelt ingen. Dessutom forsta gangen jag hade den klassen efter att jag tagit over efter Michael. De skotte sig ganska bra iaf.. Jag hotade med att hamta deras larare och da blev de tysta (a).
Den nast jobbigaste dagen pa hela veckan ar iaf gjord. Fredagar ar varre men da ar det som sagt fredag. Pa nagot satt brukar jag lyckas ta fram oexisterande energi och spinna pa den hela dagen. Oftast iallafall. Lyckas jag inte sa blir hela dagen skit.

Nu har vi precis kollat pa Sex and the city 2. Trodde inte jag hade sett den men jag tror jag har det? Har jag det?
Kande bara igen vissa delar av filmen vilket tyder pa att jag antagligen kollade med tjejerna och pratade 70% av filmen.

Imorgon ar det torsdag och jag har tre lektioner. En hemsk grade 2 (tycker verkligen grade 2 ar skitjobbiga), en gullig grade 1 (det ar de alltid, nastan) och varldens varsta grade 6. Grade 6 ar extremt stokiga pa var skola (grade 5 pa en annan skola ar hur bra som helst). Tror inte det underlattar att jag tog over efter Michael. Tjejerna hade antaligen sma foralskelser i honom och killarna sag val upp till honom. Kanns ju inte som de beter sig battre nar de vet att jag mest undervisar grade 1 heller. Far se hur det gar. Tar med en DVD om jag verkligen inte kan kontrollera dom. Min assistent fragade om jag var den som skulle undervisa dom den resterande tiden och nar jag sa ja sa sag hon lite forskrackt ut och sa "oowww... Maybe a boy can have this class instead?" Mm fast det gar inte att byta sa jag ar fast med terroristerna.. Naa ska inte vara san efter bara en lektion.
(Imorgon kommer jag antagligen skriva ett inlagg om hur de stangde av datorn, kastade bocker och slogs..)

I Marios klass var det tva stora 11aringar som borjade braka. Han fick LYFTA bort den ena pojken fran den andra. Hoppas verkligen inte att det blir brak i klassen imorgon for varken jag eller min lilla assistent ar speciellt starka (hon ser inte sa stark ut iallafall).


Min grade 6-assistent i mitten. De andra tva ar mina grade 1-assistenter :)
Se om vi far namnen ratt... Fran vanster: Miss Li, Happy?, Miss...Li? Ling?
Hon i mitten har jag bara haft tva ganger men de andra tva har jag haft sen jag kom hit. Kan ju inte fraga vad de heter nu. Pinsamt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0