Xīng qí sì (typ)

Glomde forresten beratta vilka som faktiskt lyckats vinna lotteriet som kallas Posten!
I mandags fick jag tva fodelsedagskort - Tack Hanna och Britt och Per-Olof!
Korten skickades runt 10 Oktober och kom fram i mandags. Jag hade gett upp hoppet sa blev jatteglad nar jag fick dom :))

Skypade med mamma igar, valbehovligt! Tack!

Idag ska vi aka och handla mer juldekorationer till skolan, var dar i tisdags med om jag inte skrev det.. Man koper allt pa en marknad dar man forhandlar sig till priset. Affarerna ar SKITSMA och man kan verkligen inte vanda sig om dar inne..






Nagra pasar? (observera att Mario bar 4 st)

Ser inte riktigt fram emot att aka dit idag med.. Det ar seriost sa trangt att man inte kan mota nagon i gangen for tva personer far inte plats. Om man har folk framfor sig och bakom sig och vill ga ut darifran far man snallt vanta tills de andra flyttat pa sig. Dessutom har man saker i huvudet HELA tiden! Lite for lang for det har landet.
Kanske ska kopa julgran till var lagenhet idag, det ar ju ganska kul iofs. Fast har ar alla julgranar fardigdekrorerade och sakerna ar fastlimmade. Sa onodigt. Jag vill ju pynta den sjalv..

For ovrigt blev min grade 6 installd idag! Woho! 7 minuter efter lekionen borjat sa gick jag till klassrummet for att kolla varfor ingen hamtat mig. Visade sig att de hade nagon klassresa eller nagot. Bada mina grade 6 har blivit installda denna veckan! I mandags berodde det pa nagot prov. WOHO! Vaknade dock upp i morse och insag att jag ar trott pa att undervisa och jag skiter i om lektionen gar skit. I borjan brydde man sig men nu har man insett att vill de inte lyssna sa kan man inte tvinga dom. Och dessutom sa ar mina lektioner inte sa trakiga sa tror bara det ar nagon 12arsgrej att de inte vill lyssna.
Na nu ar det val bast att publicera detta innan man rakar ta bort allt. Skriver aldrig om det har..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0