Xīng qí wǔ (typ)

Uppdaterar endast for att jag maste nu (tvingar mig sjalv).

Haft en helt okej dag och kvall. Tittade pa den nya Karate Kid med tjejerna och Mario. Imponerande bra! Kanske for att man kande igen sig i endel situationer och att vi varit pa de flesta stallen som de var pa i filmen :))
(Kunde faktiskt mer kinesiska an ungen i filmen - winneeeer!!!)
Vi ska dessutom kolla om vi kan ga pa nagon Kung Fu-tavling eller uppvisning eller nagot har i Changsha. Skulle vara ratt coolt.

Imorgon ska vi upp tidigt for vi ska aka till nagot kant tempel. Vi har redan blivit tillsagda typ 25 ggr att vi inte far rora nagot.
Hej, jag heter Sara och ar 3 ar gammal. Jag kommer rora ALLT imorgon.

Nu far det nog faktiskt bli sangen sa man orkar slita sig upp i tid.. Pa en lordagsmorgon.. Suck..



Kommer ni forresten ihag de sma valparna Marabou, Lysmelk och Geisha...?



...for det gor knappt jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0