I got a lot of money to burn (?)

Idag har jag spenderat underbara 3000:- i Kalmar. Kulkul...
Köpte bland annat vita converse och födelsedagspresent till min syster.
När jag kom hem så tog jag med hunden ut på baksidan för att läsa lite, men jag somnade och när jag vaknade var det såååå varmt, haha. Sen så hörde jag hur Ida och Andreas pratade så kollade ner mot hennes dörr och där kom dom gåendes med varsin pizzakartong, aah vad avis jag blev. Jag tog med mig en glass och gick ner till dom och snackade lite skit :) Det är ett lagom gångavstånd till en kompis - man ska kunna ta en glass ur frysen och komma fram utan att den ens börjat smälta. Gonna miss it!

Snart ska Sanna jag gå ut och gå, hoppas att det är lite varmt fortfarande.

Peace!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0