Jag lever

(NU RADERADE JAG HELA INLÄGGET IGEN!!!! Så här kommer lite av det jag skrev)

De senaste nio dagarna har bestått av mycket jobb, lite fest, lite grillning, lite solnedgångar - jag klagar inte.
Kan tyvärr inte lägga upp bilder för internet här är så segt, det får vänta tills jag kommer hem. De kanske åker upp på söndag eller måndag.

Idag kom Hanna upp. Efter det kom Wille, Vidar och Erik hit och vi grillade och stack ner till hamnen för att kolla solnedgången.
Imorgon kommer resten av midsommargänget upp så jag chansar på att det blir grillning imorgon med :)
Helt sjukt att det redan är midsommar för övrigt.

Ska bli riktigt skönt att få sova ut imorgon och snart blir det nog att sova faktiskt.

Jag ska försöka uppdatera här nästa vecka. Typ. Kanske.

Glad midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0