Mittwoch

Lite innan halv åtta skäller Cindy och det var bara att slita sig upp. Antog att hon ville kissa men det ville hon inte. Jag tog med henne upp och till slut somnade hon i min säng så jag fick sova två timmar till. Hon ville nog bara inte ligga själv nere och sova när hon visste att jag var uppe. 

Annars har jag idag städat, varit på stan, handlat, köpt födelsedagspresent till mamma, varit på arbetsförmedlingen, gjort våfflor och varit ute och gått med Sanna. Började även plocka fram kläderna jag ska ha med till öland. Man vill ju ta med nästan allt, så det får bli att lägga fram kläderna på henkes säng och sen ta bort lite plagg varje dag. Så snart är det dags att börja jobba. Det är lite blandade känslor men ändå mest skönt. Skönt att komma igång. Det känns som tiden kommer gå snabbt fram till midsommar, det är ju den man kommer se fram emot och stå och tänka på när man står och packar upp skor dag ut och dag in. Jag ska iallafall försöka att inte köpa några skor i år. Jag behöver inga och dessutom är det helt onödigt för mig att köpa skor nu ändå.

Nu blir det att titta på slutet av morden i midsomer och sen sängen. Imorgon blir det inte så mycket till sovmorgon för då ska jag och färga utväxten :)

Ching ching!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0