Scared of lonely

Jag hade nyss skrivit ett skitlångt inlägg, men sen råkar jag trycka på någon knapp så allt försvann.. KUL.
Så nu orkar jag bara skriva lite.

I fredags var det sjukt kul ute! Allt var perfekt :)
På lördagen mådde man sådär men det blev bättre efter att ha avverkat en pizza och Stockholm Boogie.
Igår åkte vi runt till massa morbröder och mormor och grejjer. På kvällen drog jag hem till Sanna och tittade på film :)

Förut idag skulle jag lägga in lite ny musik på min ipod. Det gick ju sådär eftersom iTunes SUGER! Så jag ringde Mr Apple (Wille) och frågade vad som var fel. Han och Erik var på väg till Öland och var precis i Nybro när jag ringde, så de svängde förbi och drack kaffe och hjälpte mig. Kul att wille fixade problemet på på typ 3 sekunder, allvarligt... Men den fixades iallafall så jag är nöjd :)

Annars har jag spenderat dagen med att packa eftersom jag drar till Öland idag. Måste förbi AF och Kvantum innan med.. Tänkte lämna tillbaks Hannas film med.
Sen ska jag hinna laga mat innan jag åker till Öland med, stressen!

Mamma var precis och hämtade Axel och Stella med, så nu blir det ös :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0