We no speak americano

Då var midsommar slut med, tiden går så himla fort! Haft en sjukt bra midsommar iallafall. Vilket väder!! Otroligt fint. Tyvärr var det väldigt mycket mygg och jag tror att Sanna vann (eller förlorade?) med sina 95 myggbett på benen.. Det blev mycket kubb, volleyboll och stekande :)

När man skriver här så sällan som jag gör nu så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva.. Jag drar upp lite bilder istället :)


Man ser bara att mina ben sticker ut under wille, alla övriga kroppsdelar var för tillfället ur funktion. (RIP stolen)


Kung på att kasta macka!





Sen blev det som sagt midsommar! :)



Orkar bara ladda upp en bild, resten hittar ni på FB.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0