Ack, Sundbyberg

Imorgon är sista dagen jag jobbar. Rätt skönt. Jag gillar inte riktigt att sitta still framför en dator i 8 timmar..
Helst skulle jag försöka ta mig in till Kalmar på fredag för att förnya mitt pass som går ut nästa månad men får se hur det blir. Annars får det bli nästa vecka.

Idag var en sån dag jag skulle kunna köra bil hela dagen om jag hade fått. Ibland är det så himla skönt att bara köra och slippa tänka på något annat. Jag brände en ny bilskiva idag med så det kan ha berott lite på det (:
Tyvärr blev resan bara till stan. Man är ju aldrig sugen på att köra långt de dagar man verkligen ska göra det..

Jag lyssnar på P3 när jag jobbar och fick höra Ack, Sundbyberg med Oskar Linnros (Kihlen från Snook). Jag gillar den (:
Ack, Sundbyberg jag blev full och gick runt med stilett för din skull..

Det är lite sommarkänsla på låten faktiskt. På tal om sommar - Jag vill ha det NU!





Kommentarer
Postat av: Sofie

åh det var en härlig dag och varmt som attan:D

2010-03-18 @ 10:49:32
URL: http://shallehn.blogg.se/
Postat av: Sara

jaa :D jag längtar så enormt till värmen!

2010-03-18 @ 14:38:59
URL: http://saashas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0