Bad update

I torsdags jobbade jag sista dagen hos pappa, sköönt. Passade på att gå hem därifrån. Det känns verkligen att våren är på väg!
På kvällen blev att titta på Law abiding citizen och 12 rounds. Bra filmer och bra sällskap (:

På fredagen unnade jag mig lite sovmorgon. Vid tolvtiden åkte Hanna och jag in till kalmar. Vi började med att förnya mitt pass. Jag förstår inte varför man alltid ser så konstig ut på passfotot. Det känns som de gör något konstigt med det? Tur att det inte så många ska se det...
Efter det blev det möbeljakt, gick relativt bra (:
Tanken var att jag skulle vara fyllechaffis hem från kalmar på natten men jag var så jäkla trött (jag blev ännu tröttare när jag kom på att jag skulle gå upp vid kl 9), så det blev att sova istället. 

Idag gick jag som sagt upp tidigt för att åka till modehuset med mamma. Det blev en hel del shopping för oss båda, aldrig fel.
Ikväll vet jag inte vad som händer, får försöka hitta på något (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0