Deg

Idag känner jag mig som en degklump. Träningen var skit. Det var världens tråkigaste pass, man gör samma rörelse i typ en minut innan man byter. Det är ju inga roliga rörelser heller. Dessutom så var det bara tungt. Benen ville liksom inte. Vet inte varför. Skit iallafall.

Tittade lite på sveriges värsta bilförare. Kan man verkligen vara så dålig? Skrämmande. På riktigt. Det känns som de där unga tjejerna är med bara för att dom vill synas i tv. För deras skulle hoppas jag att de spelar dumma. "Man- va? Vad hette det? Manö- va? Manövrera? Jag vet inte vad det betyder." Jag hade ju varit en stolt förälder iallafall....

Nu ska jag titta på gordons kitchen nightmares tills jag somnar. Nu lär man inte kunna äta ute på några veckor.
Woho.

Imorgon är det fredag och jag är antagligen på bättre humör. Jag tänker inte träna iallafall. För det var inget fel på mitt humör förrän jag tränade idag. Jäkla deg-ben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0