Ett stort NEJ

Läste precis på en facebook-grupp om vad tjejer vill ha men inte vill be om. Orkade inte läsa igenom hela men jag reagerade på en grej. Det stod att tjejer gillar att bli kittlade även om vi säger att vi inte gör det. Ehh?

Detta riktar sig mot alla killar.
Det borde vara FÖRBJUDET att hålla i sin flickvän/tjejkompis och kittla henne. Visst vi skrattar för att det är någon störd reflex som gör att vi gör det. Efter ett tag är det inte kul. När man ligger där och inser att man inte har någon chans att komma loss hur mycket man än tar i så kommer paniken. Detta slutar nästan aldrig bra. Jag vågar nästan tala för alla tjejer när jag säger att detta slutar i tårar. Jag vet inte varför. Om det är för att ni kittlar oss så vi inte kan andas eller om det är för att man inser att man aldrig skulle ha något att sätta emot om någon verligen skulle vilja göra en något illa.. Det är inte roligt och hade jag fått välja så hade jag inte skrattat när någon kittlar mig.





Kommentarer
Postat av: Julia

håller med till 100%. Folk som kittlas skulle ha spö :P

2010-03-03 @ 00:15:12
Postat av: Sara

Ja det förtjänar dom! :P

2010-03-03 @ 21:24:38
URL: http://saashas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0