FREDAG

Idag har det snöat ännu mer, kuuul. Tycker lite synd om brorsan som åkte stafettvasan i -30 C idag..

När mamma kom hem från jobbet så åke vi och hämtade min systerson Axel. Mamma hade lovat köpa honom en tumring så vi gick till guldsmeden och hittade en fin. Eftersom Axel ska på två barnkalas denna helgen så blev det vi som hängde med honom för att köpa presenterna. Efter lite letande hitta vi passande presenter. Flickan fick någon klipp-grej med docka och sånt (kommer inte ihåg var det heter, klippdocka? hmm). Pojken fick legosaker (:


Idéerna om vad som skulle hända ikväll var många. Hanna var rätt sugen på att festa så kalmar och palace undersöktes, men de flesta var upptagna, trötta eller lite krassliga så det blev inget med det. Sen gick tankarna vidare till bowling, bio eller lasergame. Hanna kände för att festa så jag tvingade iväg henne på en privatfest. Sanna och jag funderade lite på att bowla, och dra med henric och anthon, men alla banor i kalmar var upptagna och nybro kändes inte så kul. Lasergame var vi helt enkelt för några för.
När hoppet om att göra något vettigt denna fredagen har försvunnit så åker jag nu till sanna för att slappa och titta på film vilket är det mest vettiga jag kan göra denna kvällen (:



Medan vi var i guldsmedsaffären så hittade jag lite som jag ville ha, såklart. Köpte iallafall det på bilden. På den ena står det peace och på den andra chance. Vet inte om jag ska ha det i halsband eller på ett armband, är inte så mycket för halsband.. (Suddig bild, min mobilkamera är rätt dålig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0