Helgen

Jag har inte suttit så mycket vid datorn i helgen, rätt skönt :)
I fredags kom bjelkne hit och åt pizza. Hon drog vidare på fest men jag och sanna stannade hemma och tittade på Festival (den där supergamla filmen). Kan inte komma ihåg om jag sett den innan. Det var iallafall riktigt sommarkänsla i den filmen!

På lördagen kollade jag på Johan Falk - Leo Gaus. Artisten från Festival är med i den filmen, vilket sammanträffande. Tyvärr var inte Frank med så mycket i den filmen heller men den var bra ändå :)

Framåt eftermiddagen blev det att gå en sväng i det fina vädret innan det bar av mot Kvantum med Ida, Andreas och Sanna. Det inhandlades tacoingridienser till kvällen. Runt sextiden började vi laga mat och Anthon och Henric kom också. Efter maten var det Kalmar och SuperBowl som gällde. Det var skitkul att bowla, var rätt länge sen sist. Mycket roligare att bowla i Kalmar än i Nybro! :)
Efter bowlingen gick vi en sväng på stan i Kalmar innan vi bestämde oss för att dra hem. Vi spelade ett skitroligt fast ganska svårt spel, det hette online (eller on line). Man var tvungen att tänka ganska snabbt och man låste sig rätt mycket, men det var roligt :)

Idag åkte jag, Hanna och Sanna till IKEA för att införskaffa lite saker till Hannas lägenhet :D
Kul att göra något vettigt med en söndag. Jag köpte två tavelramar och en sån där is-grej (kommer inte på vad det heter). Hanna utklassade mig defenitivt i shoppingen men det var ju meningen (:

Ikväll ska jag titta på Wallander. Hoppas den inte är lika läskig som Mastermind som gick på tv förra söndagen. Fick lite sömnproblem.. :P
På tal om sömnproblem har jag somnat klockan SEX PÅ MORGONEN både natten till lördag och natten till idag. Jättekul. Ligga fem timmar i sängen och försöka somna är ju alltid lika roligt (?)

Men iallafall - Tack för en superhelg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0