I <3 ARBETSFÖRMEDLINGEN

Idag spenderades ungefär 2,5 h på arbetsförmedlingen. KUL.
Vårt första gruppmöte av tio, och alla ska vara runt 1,5-2 h. Vi ska träffas en gång i veckan (och de bjuder ju inte ens på fika - wtf?).
Vi fick svara på lite frågor i gruppen, vilket inte gav så mycket utan tog bara tid. Vet inte riktigt hur det ska hjälpa mig att veta alla andras framtidsdrömmar, vilka jobb de söker och vart de ska sommarjobba. Känns inte som jag får fler jobb för det, men vad vet jag. Det är ju inte som jag får några nu heller..
Det enda positiva med mötet var att jag fick träffa Simon, sjukt länge sen sist (:

För övrigt har jag, nu i efterhand, kommit på att jag egentligen hejade på Salem Al Fakir i melodifestivalen. Hans låt är ju faktiskt bra! I was aiming for the sky... (8)  Jag vet inte riktigt varför de flesta nästan hatar den låten? Beror det på låten eller på han själv? Kul för Anna att hon vann. Rätt okej låt om jag inte minns fel. Synd att hon ser ut som en tant och låter som Carola när hon pratar, men förutom det borde det väl gå ganska bra. Skönt att de som röstar har insett att det inte går att skicka medelålders kvinnor. Lena PH kom väl på en hyffsad plats i eurovision iofs, men så sjöng hon ju en porrlåt med..



Idag tog jag ett stort steg i rätt riktning. Om det blir som jag vill så kommer jag avslöja vad om några veckor (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0