Ljuva tisdag

Än så länge har dagen bestått av cyklande i regn/motvind och gruppmöte på AF. Vi ska vara runt tolv personer, det var bara jag och fyra till som kom idag..

Jag hade utan problem kunnat sova tills nu. Jag somnade förvånansvärt tidigt igår (runt klockan 11, på sannas soffa..) men var ändå extremt trött i morse. Tur att man hade sån underbar cykeltur, då vaknade man till lite..

Två personer från Jönköping har idag frågat mig om jag ringde in och önskade en låt på P3. Det var tydligen någon Sara Andersson från Nybro som önskade en låt till sin pappa eller nåt. I vilket fall som helst så var det inte jag. Det hade varit coolt annars, man kanske borde önska en låt där någon gång? Får se hur det blir, lyssnar ju bara på radio när jag jobbar och då är man ju upptagen med annat.

Jag undrar bara lite vart solen tog vägen? Den har ju inte setts till på ett bra tag nu :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0