Måndag

Idag steg jag upp i tid för att åka till Kalmar med Hanna och Sanna. Kändes som en del stenar satts i rullning - I like!
Vi började på modehuset vilket vi avverkade ganska snabbt. Det var väl på stan som själva shoppingen sattes igång, iallafall för Hanna ;)
Mitt enda köp blev kakburken på bilden, jag tycker den är söt (:
Var så sjukt trött när jag kom hem så det blev att inta soffan. Somnade efter ungefär en kvart, det behövdes (:

3 är SKIT! Hela helgen har jag haft svårt att skicka sms och ringa. Ett tag idag gick det jättebra men sen helt plötsligt så kunde jag inte svara längre. Skitirriterande. Sanna och Hanna har haft liknande problem så det lär inte vara min mobil det är fel på, tur det.

Såg nu att filmen The guardian började för 1½ h sen, men det är nästan lika mycket kvar så kanske ska ta och se den, har sett den innan så det gör inte så mycket om man missar "lite"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0