Måndag

Idag började jag dagen med att titta på falkfilmen operation näcktergal (ngt sånt hette den). Den var bra men frank var ju nästan inte med någonting :(

Som varje måndag så hämtade jag och mamma min systers barn på dagis/förskolan. När vi kom hem blev det att spela spel med axel och som vanligt ville stella dansa. Till en början vägrade hon äta men när jag förklarade att man drömmer om prinsessor under natten om man äter så gick hon med på det, jag kan mina grejer ;)

Förut kollade jag på Familjen Annorlunda. HUR ORKAR DOM? Nio ungar - whaaat? Åka utomlands med allihopa - WHAAAT? Nu kommer jag säkert sluta upp med elva ungar bara för att jag skriver såhär. Just nu känns det som tre verkligen är max :P Kul för dom som bor i lägenhet med nio ungar. Föräldrarna sover i vardagsrummet och barnen delar på två eller tre rum. Ska man ha så många barn så kanske man ska se till att man har plats. Lycka till när alla är i tonåren..


Det var allt för idag, simma lugnt i slasket (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0