Ops?

Till: Johanna (Flickvän)
Sms: Fan vilken fest, drog hem och knullade med vad jag trodde var Johanna, det var det tydligen inte. Fel hårfärg, lika het i sängen dock! Kanske gör en favorit i repris snart ;)
Svar: Jaha, då vet jag! Dina saker kan du hämta ute på gatan....... DITT SVIN!!!!!


Till: Chefen
Sms: Hej, har Niklas berättat att han ska iväg på tjänsteresa ikväll? Jag kommer över med en flaska rött och grädde, så blir det precis som förra veckan ;) puss och knull mitt hjärtegull!
Svar: Hoppas för din egen skull att det inte är min fru som du skulle skicka sms:et till. Isåfall ska vi ha ett snack på måndagsmorgon. Bådar inte gott det här.

Förklaring: Hade en affär med chefens fru, varför vet jag inte.. Kändes spännande. Fick sparken ganska fort och även en blåtira på köpet.

http://www.felsms.com/

Enjoy (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0