Påsk

Är det inte ganska självklart att det är Linda Chens sambo, Mats Alm, som har mördat henne? Det känns som Mats Alms trovärdighet sprack när han sa att han blivit bortförd av den kinesiska maffian och blivit matad med kalla friterade räkor i en baklucka på en bil..? 
Värt att tillägga är väl att han har bilder på sig själv tagna i Stockholm just under den tiden han säger att han var kidnappad..
Det är ju synd att det varken finns dödsorsak, mordplats eller mordvapen, han kommer antagligen bli friad på punkten mord. Skit..

I vilket fall är det påsk nu.
Det var nog 4 år sedan jag hängde med familjen till stugan men i år är det dags igen :)
Jag är lite rädd för att det blir jag och pappa som ska kånka in soffa, fåtöljer, spis och kylskåp in i lillstugan. Det känns ju inte som att mamma kommer bära, så det är ju tur att man är stark som en jagvetintevad..

Jag har köpt ett påskägg till mamma i år. Det är alltid hon som lägger godis och grejar med våra. I år har jag tagit tag i saken och köpt ett halsband till henne tillsammans med mina syskon.
Halsbandet ska läggas i hennes påskägg och sen får vi se om eller vart vi ska gömma det.

Det blir nog att grejja lite med det nya köket också, tur att man är händig som jagvetintevad! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0