Tisdag

Idag känner jag att jag har varit så grymt effektiv!
Jag har tittat på en falk-film till. Franks tjej lämnade honom i slutet av filmen, jag kan bo hos dig om du vill?
Jag har även tittat på biggest loser, städat i gaderoben, gått en promenad på cirka 1 h, handlat på netto, städat på övervåningen, lagat mat och sen följt med mamma till stan. Känns som en otorligt effektiv dag. Mitt glada humör kan ha berott på det sjukt fina vädret. Om det inte hade blåst hade det varit riktigt riktigt skönt ute.

Ikväll blir det att äta scones och kolla DHW hemma hos sanna med några till av tjejerna (:
Hade helt glömt bort att det är säsongsstart idag, jag kommer inte riktigt ihåg hur det slutade..

Imorgon ska jag äntligen få ta bort stygnen i munnen, de är bara i vägen. Så imorgon ska jag äta jättemycket tuggummi bara för att jag kan :D
Förhoppningsvis så kan jag ta pappas bil så kan det faktiskt bli lite längdskidåkning imorgon (ja du läste rätt). Jag har inte åkt det på flera år. Jag skyller helt klart på OS-hysterin. Det har tittats på skidor här hemma, av pappa såklart. Till hans förtjusning föjler något av hans barn i hans fotsteg och tar sig an vasaloppet. Lycka till henke!
Vem vet - det kanske blir vasaloppet för mig om ett antal år med...? kanske inte. För första gången kanske jag ska försöka orka kolla på hela vasaloppet i allafall, i hopp om att se henke såklart. Fast det är ju typ fyra timmar långt.. Jag som nu för tiden blir så jäkla rastlös kommer antagligen inte kolla på hela.. ADHD? Vem vet. 
Nu ska jag gå ut i garaget och leta längdskidor och stavar :) 





Kommentarer
Postat av: Storebror ser dig!

Hej!

Nu har jag hittat hit med ; )

Men jag åker ju inte riktiga vasan på söndag, bara staffeten, den går nog inte på tv. Men det är ju möjligt att de visar de grymmaste i ngt sammandrag.

Vårt motto är "Hellre snyggt än bra".



/Henrik

2010-03-02 @ 19:16:38
Postat av: Sara

Ah jag kommer hålla ögonen öppna efter dig ändå (:

Det låter som ett bra motto, men känner jag dig rätt så kommer du nog skida på rätt bra också! :)

2010-03-02 @ 23:19:42
URL: http://saashas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0