Torsdag


Idag ska pappa och jag åka till IKEA och hämta ett kök till lillstugan :D
Den har bara haft kokplattor och ett litet kylskåp så det ska bli skitkul med riktigt kök :)

Ikväll ska jag följa med hanna för att kolla på en lägenhet, spännandeeee! Hoppas den är fin :D


Vet inte om det är någon mer än jag som stör mig på vissa saker på facebook.

Exempelstatus: JAG HAR TATUERAT MIG
kommentarer: vart?, vad?, vart?, har du?, vad för något? osv..
Svar: Hemligt (eller inget svar alls)
Tips: Hemligheter ska inte skrivas ut i facebookstatusar. Vill man inte säga vad det är - skriv inget alls.

Exempelstatus: Jag vill gå på modevisningen i kalmar, ska någon med?
Kommentar 1: Vad kostar det?
Svar: 100 kr
Kommentar 2: Jag vill med, vad kostar det?
Tips: Man läser de andra kommentarerna innan man kommenterar


(Lillstugan. "Gångplankorna" ska ligga intill huset, chansar på att gräset precis klippts här)


Kommentarer
Postat av: Ida

man läser INTE de andra kommentarerna innan man kommenterar:p

Förresten så har vi ju nu förhoppningsvis ett ställe att hänga på varje helg. Gör ju inget om Hanna jobbar för hon behöver ju inte vara hemma:D

Ska nog förresten föreslå att jag kan städa hos henne några gånger i veckan för en härlig peng. pengar va ju inget problem sa hon så :D

2010-03-12 @ 10:52:05
URL: http://idaanilsson.blogspot.com
Postat av: Sara

Jo, det ska man göra! :P

Haha jag tror inte hon kommer anlita städhjälp, jag trodde dessutom du hade fått nog av att städa? Fått mersmak? ;)

2010-03-12 @ 11:37:54
URL: http://saashas.blogg.se/
Postat av: Ida

asså du skrev fel.. va de jag menade ;)



haha äsch det är ju soft om man iaf får mer än 135 kronor för 8,5 timmar:p

2010-03-13 @ 11:12:39
URL: http://idaanilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0