2010s trottaste dag

Kan inte komma ihag sist jag var sahar trott. Det kan kanske lite vara mitt fel.. Powernapen kl 18 igar var kanske inte ultimat for att kunna somna senare pa kvallen.. Men jag holl pa att somna nar jag lag och laste min bok sa jag var tvungen att ta en tupplur. Min bok ar for ovrigt bra - Insidan med Liam Norberg. Mannen som ar kand for att ha medverkat i filmerna Stockholmsnatt och Sokarna. Han var kampsportsmastare men overgick senare till yrkeskriminell. Han domdes for 930miljonerskuppen mot Gotabanken och ett vardetransportran i Gbg.

Min forsta lektion blev installd sa har sitter man nu och glor. Gor inte sa mycket med tanke pa att jag ar sa trott och det hade blivit en skitlektion. Just nu vill jag bara sova, vilket jag skulle kunna gora. Har ar det okej att sova pa arbetstid. Alla larare sover pa sina kontor pa dagarna. I manga affarer sover de anstallda. Speciellt i de sma affarerna pa marknadsliknande stallen.

En fraga bara: Varfor har tyskarna ett annat tangentbord an vi? De har bytt plats pa y och z? England har med annorlunda men da ar det bara tecknen som skiljer..

Karlek till folket! Nu ska jag sova..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi! Gud var roligt!!Fick värsta fnissanfallet när du skriver om kineser som sitter och sover lite här och var. Ungfär som här då, på integrationsenheten i Nybro ;-)

2010-10-13 @ 16:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0