6 manader

Tankte ga tillbaka i min blogg och kolla vad jag gjorde for 1 ar sen, men har inte haft min blogg sa lange sa fick ta sex manader.
For exakt sex manader sen sa spenderade jag min helg i Jonkoping hos Bella, som for ovrigt fyller ar idag! :)


Efter smatt panik nar vi kom hem fran var shoppingrunda sa insag vi att det brann i lagenheten under Bellas och inte hennes..


Vi halsade pa Wille och Victor som salde skor pa torget. De hade statt dar sen sex pa morgonen och det ar val vart att tillagga att det var skiiiitkallt! haha







Kommer slanga upp fler bilder fran Sanya senare, promise!

Kommentarer
Postat av: Victor

Hahahaha, inte okej! Fan va kallt de va!

2010-10-12 @ 09:36:44
Postat av: Sara

Hahah vada, var det inte kul att vara pa torget fran klockan 6 pa morgonen den kallaste dagen i hela april? ;)

2010-10-13 @ 02:17:56
URL: http://saashas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0