Da var februari uppbokat!

Japp! Nu vet jag vad jag kommer gora heeeeela februari: LAGA MAT!

Precis suttit och skrivit en lista pa saker jag kommer ata nar jag kommer hem (star i lite blandad ordning).
  • Tacos (kommer atas forsta kvallen hemma med mamma och pappa, redan bestamt :) )
  • Kycklingpaj
  • Kroppkakor
  • Lufsa
  • Fisk!
  • Pizza (Tjejer? Filmkvall med pizza?)
  • Lasange
  • Kycklingsalladen med Canta dou
  • KOTT!
  • Hemmagjord snitzel
  • Stuvade makaroner och falukorv
  • Fiskpinnar och potatismos (eller potatis och kall sas? hmm)
  • Falsk flaskfile
  • Kalkonmiddag (har redan overtalat mamma och pappa att ha en till nar jag kommer hem, med HELA familjen :) )
  • Hemmagjorda kottbullar och potatis
  • Laxpasta
  • Flaskpannkaka
  • Vafflor (Sebbe, vagar vi ge oss pa vafflor igen? Svar: NEJ)
  • Tacopaj
  • Fajitas

Det ska bli skont att fa ata ratter dar huvudet inte serveras tillsammans med kottet, dar kycklingen inte ar fylld med ben och brosk, dar maten ar kryddad och dar maten inte branner upp hela munnen pa grund av all chili. Don't get me started on the rice.. Ett land utan kokt potatis borde inte fa finnas..
Men hoppas maten serveras med pinnar, annars kommer det nog bli problem...

 

Har suttit skitlange och letat efter en bild fran en harlig slappkvall med tjejerna men det visar sig att det inte finns en enda bild av detta pa internet da dessa kvallar var just slappa. Sen var det faktiskt svart att hitta en bild pa oss fyra overhuvudtaget eftersom nagon alltid haller i kameran, men denna gangen var det Andreas om jag inte misstar mig! TACK!

Lite sommar. Lite solnedgang. Lite tjejer. Lite saknad.

(Sanna, du gor hela bilden, kan inte halla mig for skratt nar jag tittar pa dig!)


Kommentarer
Postat av: Hanna!

Självklart är det pizza med cola kanske till och med!!

Haha, det är ett bra mat- schema det där =)

2010-10-25 @ 23:01:57
Postat av: Sara

och choklad, chirre och dirre!

2010-10-26 @ 02:18:18
URL: http://saashas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, sounds like a plan!!

2010-10-26 @ 12:04:15
Postat av: Henrik

2 kalkonmiddagar för mig då. Gött! : )

2010-10-28 @ 16:33:36
Postat av: Sara

Awesome :)))

2010-10-29 @ 16:18:38
URL: http://saashas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0