Happy B-day Sanna!





Grattis Sanna/Bobban/Bobbo/Boyboy/Java-Sanna!!
Hoppas du far en jattebra dag (och massa fina presenter) :))

De senaste aren har vi ju haft fodelsedagsfest ihop. Skit alltsa. Har pajjar jag traditionen genom att aka till andra sidan jorden. Det ar ratt dalig stil faktiskt.. Far ha fest nar jag kommer hem istallet! :)
(Ganska skumt, men det ar forst nu nar du fyller ar som jag inser att jag ocksa faktiskt fyllt ar.. Kanns inte riktigt som det).

Hoppas du har en skitbra dag pa jobbet (typ att kungen ringer, eller Joel Kinnaman - igen ;) ).
Sen hoppas jag att solen skiner, att det ar precis lagom varmt, att du far massa fina presenter och jattegod mat :)


Kommentarer
Postat av: Sanna/Bobban/Bobbo

TACK! :) så smickrande att du tillägnar ett helt inlägg för min födelsedag, bilderna du hittat på FB var däremot inte lika smickrande ;) Har en bra dag än så länge, längtar hem till presenterna och fika. Vädret däremot är kallt och regnigt, inte varmt och soligt =p Vi får ta igen födelsedagsfesten när du kommer hem, det är ett måste! :D

2010-10-19 @ 15:30:39
Postat av: Sara

Haha jo dom ar ju jattefina :))

Vad bra :)

Jaa det maste vi gora, pardey! :D

2010-10-20 @ 02:21:10
URL: http://saashas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0