I <3 talking

Idag har jag och tjejerna haft sa sjuuuukt dalig skype-tajming. Alltid nagon som skypat (neej jag ar inte oskyldig heller...). Medan Charlotte skypade sa satt jag och Silke och pratade om det viktigaste i vara liv just nu: MIN FODELSEDAG! Japp, har ar det 'min fodelsedag ar din fodelsedag' som galler. Mi casa su casa. Typ. Fodelsedag istallet for hus. Trots att jag misstanker att Silke bara ser fram emot den pga att det ar tillatet med tarta och godis i hela lagenheten sa gor det inget alls (det ar val det jag langtar efter med..?).
Vi forsokte aven hitta priser pa saker att skeppa hem men hittade ingen bra sida, ingen som vet nagon (fragar inte er hemma i nybban nu, forlat)?

Nar Silke skypade sa satt jag och Charlotte och pratade om sant jag alskar att prata om: Etik, moral, kultur, religion och till slut kom vi in pa massmordare. Haha. Jaa hon kan faktiskt vara min andra halft nar det kommer till detta. Maste nog erkanna att det var jag som babblade mest dock. Alla de dar dokumentarerna man sett glommer man ju inte latt. Det ar kul att hora hennes asikt och trots att England inte ar sa langt ifran oss sa skiljer det sig anda lite.
Dessutom sa vet hon massa och har massa bra vinklar att se saker pa. Asballt.
Sakert skitkul att lasa detta. Jag skriver sa traaakiga inlagg nufortiden. Forlat! Det hander bara inte sa mycket i min vardag just nu..

Skypade med Ulle for forsta gangen idag iallafall :) Fick aven besok av lilla favorittjejen i rutan, mycket trevligt :) Axel var ivag hos en kompis men forhoppningsvis ar han hemma nasta gang.

Laddar upp bilder fran Sanya imorgon, maste sova nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0