Jag ar en liten mort, lalalala, som har simmat bort, lalalala... (8)

Jahapp. Har sitter man pa kontoret. Insag att det for ett tag sen var kl 10.10, den 10/10/10. Delade med mig till kompanjonerna men de var mattligt intresserade (okej, det ar ju inte som jag upptackte botmedel for cancer men lite coolt var det val?). Jaja. Sa lange man kan underhalla sig sjalv sa ar det val alltid nagot..

Ar pa helt okej humor om man tar hansyn till att jag nastan behovde rulla ur sangen och ner pa golvet for att kunna vakna. Jag snoozade. Och snoozade. Och snoozade.. Dromde lite skumma drommar. Ida holl pa att renovera hennes och Andreas lagenhet (jag undrade saklart vad fasen Andreas tankte med nar han lat detta handa). Hon byggde en oppen spis (i deras lagenhet!) och snackade om varmeagregat... Dessutom var deras TV vit och hade fargglada blommor pa sig, som rorde sig nar det spelades musik (jag undrade annu en gang varfor Andreas lat henne gora sahar...). Sen hade Ida fatt stalkerbrev och jag (som ar sa smart...) fick for mig att det var en ganska irriterande unge som bodde pa var gata forut som skickade dom (Ida vet vem jag menar, och alla andra som blivit attackerade av 30000000000 "HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ" nar ni besokt mig eller Ida). Alltsa jag vet inte vart allt kommer ifran..

I brist pa annat att gora sa har jag nu suttit pa blocket och kollat pa djur i Kalmar lan. Var mest intresserade av hundarna tills jag sag ett akvarium. Kom pa att Hanna har kollat lite pa akvarium. Uttrakad och lattengagerad som jag ar sa borjar jag leta. Skriver till henne pa Skype (fast hon ar offline) och har lankat till massa. Hanna, om du laser det har innan du loggat in pa Skype, LOGGA IN FORT! HITTADE ETT SKITFETT!! Kostade ganska mycket men det var sa snyggt. Det skulle vara coolast att ha ett sant som ar ganska platt. Typ 2 dm brett och sen skitstort men jag hittade ingen sant.


Nu skjuts det fyrverkerier igen, alskade Changsha!
Det ar sondag men vi gar pa tisdagens schema = vi BORDE fa western food. Hall tummarna! I'm starviiiiing.

Efter att ha last igenom detta sa inser jag att ja, jag ar pa bra humor MEN jag ar overtrott. Ha overseende med detta inlagget. Jag beter mig som nagon som har en bokstavskombination.

Andreas, jag ber om ursakt for min drom och for att jag skyllde dig for allt.
Jag borde insett att det var en drom nar Ida pratade om varmeagregat.

SMACK!

Kommentarer
Postat av: Ida

hahahaha värmeagregat? jag vet knappt vad det är:p

el okej men inte värme:p

haha men en sån tv får jag nog fan införskaffa:D det lät ju häftigt.

Fast vi har nog lite telepati emellan varandra trots att det är halva jordklotet emellan.. för vi renoverar faktiskt;) fast Andreas har valt ut golv också;) så det är inte rosa.. haha=)

2010-10-10 @ 12:01:16
URL: http://idaanilsson.blogspot.com
Postat av: Sara

Haha precis vad jag menar!

Nej, den TVn var SKITFUL (men det kunde jag ju inte saga till dig) :P

Ohh hall dig borta fran alla verktygen (tank inte ens tanken...). Andreas - bra val! Rosa golv ar inte okej! Sta pa dig! Girlp...eh jag menar manpower!!

2010-10-10 @ 16:06:47
URL: http://saashas.blogg.se/
Postat av: Ida

okej då ska jag nog inte ha en sån tv:p

haha nej jag var i stämmet och red när de la golvet i sovrummet. Känns det tryggt då?:p

2010-10-11 @ 09:22:51
Postat av: Sara

Jaa nu kanns det redan mycket battre! :)

2010-10-11 @ 12:15:47
URL: http://saashas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0