Sanya suxx

Det ar sakert jattefint har, nar regnet INTE oser ner..
Vet inte riktigt vad vi gjort sen jag skrev har sist. Vi har varit akt en hel del buss (mestadels fel). Hemma gar bussarna i cirklar. De kommer alltid tillbaka till samma stalle efter en viss tid. Har gor de inte det. Ganska forvirrande. Vi har atit pa en grymt dalig rysk restaurang. Jag bestallde ceasarsallad (med grillad kyckling) och fick kassler till min sallad. Och de kan faktiskt inte skylla pa att de inte kan engelska for ryskan pratade engelska.. Dyrt var det med, for att vara Kina.

Igar var vi pa KFC och jag borjade helt plotsligt frysa som bara den. Gav bort min mat och sa fort de andra kakat upp sa tog vissa av oss bussen direkt hem igen. Bussarna har ar HEMSKA. De ar sa fullproppade sa det finns inte. Nar man vet att man borjar narma sig sitt stopp sa maste man borja jobba sig mot dorren annars finns det risk att man inte hinner av. Det finns forresten inga givna busshallsplatser, oftast vinkar man bara at bussen nar man vill pa och skriker nar man vill av..
Iallafall, sa fort vi kom hem sa gick jag och forsokte sova. Fick en extrem frossa och lag med strumpor, munkjacka (med luvan pa) och shorts under min filt och tackte. Kunde anda inte somna for att jag fros for mycket. Till slut somnade jag och nar jag vaknade igen sa svettades jag sjukt mycket. Tog tempen och fick se underbara 38,5 pa displayen.
Forsatte kvallen hemma medan de andra gick ut och at. Satt och tittade pa Rattatoue (?) och bestallde en frukost fran vart hostel.. Sen kom Ann tillbaka och vi tittade pa Eclipse. Jag fick frossa igen och lag med filt och munkis. Tog tempen och borjade bli orolig pa riktigt nar den visade 39,6 grader. Hade tidigare kollat efter bett pa kroppen och hoppades att det bara var en vanlig influensa. Nar jag vaknade upp i morse sa var tempen underbara 37,4 grader sa forhoppningsvis ar det bara en vanlig influensa. Kanns ratt jobbigt att inte vara hemma i Changsha.. Nar man mar daligt vill man ju bara vara hemma. Sjalvklart helst hemma i nybban, men Changsha far duga. Imorgon ar det 22h tag som galler och med lite tur sa slipper jag mina temperatursvangningar.

Idag ska jag nog bara sitta hemma. Det regnar inte idag sa kanske sitta lite ute. Maste skriva fyra lesson plans med. Kul.
For ovrigt sa fyller jag ar om 11 dagar.
For ovrigt sa blev min nya lila skitsnygga zipjacka bortsupen av min roomie har i Sanya. Kopte den pa sale sa kommer inte kunna kopa en ny. Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0