Shanghai

Igar kom vi till Shangahi, gick pa stan och drog till the Expo.
Hinner inte skriva sa mycket eftersom vi ska dra ivag snart igen, men Sveriges utstallning var den basta (de tre personerna jag var med ar fran England, men de holl med om att Sveriges var bast). Vi hade mycket Pippi och mycket IKEA men aven en rutchekanetunnel (stavning?) som jag och Anna fick aka eftersom jag ar svensk och sen fick vi gungaaa :)


En glad svenne i svennehuset


Det visade sig att Anna inte visste nagot om Sverige. "Ar Pippi svensk?"
"AR ABSOULT VODKA SVENSKT?!?!?!" (Star inte det pa flaskan?)

Gunga var det basta! :)


Nu vantar frulle pa Starbucks och jag ar sviiinhungrig.
LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0