Sista dagen som tonaring

Idag akte vi som sagt till stan. Det tog skitlang tid innan vi fick en taxi men till slut stannade en. Det visade sig vara Kinas (varldens?) gladaste taxichaffis. Han larde oss lite kinesiska och vi larde honom lite engelska. Det blev mycket skratt eftersom vi knappt forstod varandra alls.

Pa stan hittade jag ingen jacka. Silke gjorde. Jag kopte en mossa. Jag var nastan tvungen att kopa den eftersom den gjorde sa att jag tappade mitt ena orhange. Jag letade och letade. Jag hittade pluppen men inte sjalva orhanget. Extremt deppigt.

Vid 18.00 sa motte vi upp Mario, Mikkel, Coco och hennes familj, Frankie, Fiona och Daisy pa en vasterlansk restaurang. Detta skulle varit en overraskning, men det var inte alla som visste om det.. Haha men det gjorde inget! :)
Jag fick ett fetinghalsband som Cocos dotter Cherry sett ut. Trots hennes dryga fyra ar sa valde hon faktiskt ut ett ratt coolt halsband (tur det eftersom jag hade det pa mig hela middagen och pa alla fotografier). Det var en jattebra trubadur som spelade dar med och helt plotsligt borjar han sjunga Happy birthday till mig, kande mig som ett litet barn pa julafton :))))).
Seeeen kommer feeetaaaa chokladtartan in med ljus och grejer pa. Alla vid bordet borjar sjunga och jag chansar pa att jag var som en liten tomat i ansiktet, haha. Jag at spagetti och kottfars och sen fruktsallad :)
Nu ar vi hemma. Skooont! Jag ar sa matt att jag inte kan rora pa mig.
Mario kom nyss over med vafflor som han kopt pa stan (som han vet att jag tycker om). Tack sa mycket!!! :)
Tjejerna sager att jag ska fa nagot av dom nar klockan slagit tolv och det ar min riktiga fodelsedag :)))

FORRESTEN
Silke: Sara!!!! Guess what I just found!!!!
Jag: What?
Silke: It was in my bag!! (sager hon nar hon haller upp mitt ej langre forsvunna orhange)

Taaack sa mycket for idag allihopa!!! :)
Bilder kommer nar jag snott Frankies, min kamera dog efter en bild..


SANNA!!!! TACK FOR LATEN DU SKICKADE VIA MAIL!!!! Ser detta som en fodelsedagspresent och jag ar evigt tacksam! Jag ar sa sjukt trott pa min musik eftersom jag lyssnar pa min ipod cirka sju timmar om dagen. En ny lat ar guld vard (det ar tredje gangen jag lyssnar pa den nu). :))))

Vilken dag!! :) Nu blir det skypa med Hanna och sen film med tjejerna. Aaaah ibland kanns det som allt gar min vag :)))

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad kul för dig :D du fick din goda mat och du fick din TÅRTA:D

2010-10-17 @ 10:12:54
URL: http://idaanilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0