Tolkningsfraga

Jaa det blir val till att halla sig vaken ett tag till. Silke gick precis in i sitt sovrum dar hon sag en spindel for dryga.... 10 timmar sen? Jag var inte vaken sa ingen kunde doda den da. Nar jag vaknade letade vi igenom hennes rum utan att hitta den. Jag ar val spindlarnas skrack. Jag ska val inte saga att jag inte ar radd for spindlar, det har bara inte kommit nagon tillrackligt stor for att skramma skiten ur mig, an.

Silke to Coco: Are there any poisonous spiders here?
Coco: No. Not in your apartment....
Ehh okej...

Me to Coco: Are there a lot of snakes here?
Coco: No, there are no snakes.
Me: But I've seen two dead ones.. On the way back to our apartment..
Coco: Yes, but only small ones, right?

Ja jo, ioforsig. Men det ar inte riktigt som att de behover vara 1 m langa for att jag ska bli livradd. Ni som kanner mig vet ocksa att jag ar radd for odlor bara for att de ar sa lika ormar.
I Sanya skulle jag ga och kissa men nar jag oppnade dorren sa sag jag en odla springa upp langs vaggen. Jag holl mig i nastan tva timmar (sen var jag tvungen).

Inget skrikande fran Silkes rum an. Spindeln kanske kande den ovalkomnande atmosfaren och gick hem? Forhoppningsvis.

Gonatt!
(Var strom och internet var tillbaks nar vi kom hem fran kontoret forresten :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0