Torsdag

Dagarna gar ganska snabbt, ibland iallafall. Vi har inte haft internet i var lagenhet de senaste tva dagarna vilket gor att kvallen blir sjukt seg. Vi sag dessutom sista avsnittet pa sasong tre av Ugly Betty igar. Vi ska bestalla hem sasong fyra, Sex and the city och Glee :) Vi maste ju ha nagot att gora pa kvallarna.. Middagen i matsalen ar 17.20 och efter det ar det knappt nagon ide att gora nagot eftersom det blir morkt vid halv sju.
Snart ar det helg iallafall! Jag ska kopa en jacka. Jag maste kopa en jacka. Det har borjat bli kallare har. Igar var det 17 grader, men det kanns kallare eftersom luftfuktigheten ar sa hog (om jag forstod det ratt). Jag har hittat ett par skitsnygga skor med som jag ska bestalla med! Fiona har dom i svart och Coco har dom i brunt. Sa nu ar ju fragan - vilken farg vill jag ha? Svart gar till allt men brunt ar lite roligare.. eller?

Idag ska jag och Charlotte boka tag och hostel for nasta helg ska vi till Shanghai :)) Vi tankte passa pa att aka dit nar the Expo fortfarande ar kvar. Tag fram och tillbaka ar ungefar 500 kr, inte sa farligt (fast det ar ju 1/4 av var manadsinkomst...). Kanns skont att ha Shanghai avklarat sa jag slipper ta det efter programmet. Sen i november far det bli Avatar mountains. En resa varje manad gor att man har sanna dar sma-mal och kanske att tiden gar snabbare. I december blir det nog lugnt daremot, da blir det att ladda for vad som an hander i januari efter kontraktet gatt ut :))

Datalararen pa skolan kom precis och gav tillbaks vart modem som de snott fran var lagenhet! :)
Lunchrasten kommer nog ga till att forsoka fa igang internetet igen. YESSSS!!
Har haft planer pa att skypa med mamma de senaste tva kvallarna men har inte kunnat. Antligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0