Love the way you lie

De senaste dagarna har det inte hant sa mycket i min lilla varld.
Gjort pannkakor tva dagar i rad. Spelat badminton med Silke. Forsokt fa Scruffy att sitta pa kommando (forsokt). Stadat mitt rum skinande rent. Haft lektioner. Ska snart planera fler lektioner. Dels for extralektionerna ikvall, dels for imorgon da vi har extralektioner med en klass vi bara kommer traffa tva ganger. Ska aven planera de kommande tva veckornas lektioner idag och imorgon for pa onsdagkvall sa aker jag och Charlotte till Shanghai!
Vi har antligen fatt tagbiljetter. 16 h over natten, helt okej. Varldsutstallningen (Expo) pa torsdagen. Traffa Anna, min roomie fran Beijing! :))))))))) Sen saklart SHOPPAAAAA!!!!! Sen kommer vi hem sent pa sondagkvall. Kommer bli sa kul! Hoppas att Charlotte mar battre bara, hon har hostat mycket de senaste dagarna.

World financial center Shanghai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0