When I'm speaking it's the voice of someone else.

Ar lite inne i en James Morrison-period. Speciellt de akustiska versionerna.

Jag sitter nu pa kontoret eftersom vi varken har strom eller internet i var lagenhet. Har inte haft pa hela dagen. Borjar bli lite orolig for maten i kylskapet...

I vilket fall, jag kommer inte vara antraffbar pa internet ikvall.

Pratade lite med henke nyss om vi kanske skulle vara i Beijing efter mitt program ar slut tills mitt visum gar ut. Ar tio dagar men det ar tillrackligt lang tid for att kolla in sevardheterna. Vi far se hur det blir :)

Nu maste jag gora en superdupermegabra och jattejatteextremtrolig lektion. Latt? NEJ.
Vet inte varfor men forst nu har jag borjat kanna pressen att gora bra lektioner. Alltid gora battre. Alltid gora roligare. Press. Bra ibland men for det mesta bara jobbig. Kanns som det ar mycket pa gang nu. Forst sju dagars jobb. Imorgon ska vi ha tva extralektioner for klasser som vi bara kommer traffa tva ganger under hela var tid har = lektionen maste vara jattejattesupermegabra. Nasta mandag borjar vara kvallsklasser som ocksa maste vara jattesupermegaduperroliga och bra for barnens foraldrar kanske kommer komma och titta. Dessutom "betalar deras foraldrar jattemycket for att de ska fa ha extralektioner och ytterligare mer pengar eftersom det ar en utlandsk larare som har dom". Vet inte om dom inte vet detta - vi ar INTE utbildade larare? Vi ar bara utlanningar......... Jag ar inte ens native speaker... Iallafall sa maste skolan se skitbra ut = preeeeeeeeeeeeeeesss!!!!!!!!!!!!!111

Far val borja med de dar lektioner for imorgon sa de blir nagot at det superdupermegabra hallet iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0