XoXo

Var sa sjukt trott i morse.
Jag lovade mig sjalv att ga till sangs tidigt, men det skiter sig ju alltid.
Forst skypade jag med mamma och sen borjade jag och Charlotte prata om storda manniskor och hur fangelserna funkar/inte funkar i olika lander. Sant har kan jag ju snacka om hur lange som helst, och tydligen hon ocksa.. haha
Sen efter det sa var Hanna pa Skype och kande att det vore skont att snacka lite. Detta resulterade i att jag sov dryga 6 timmar inatt vilket ar precis pa gransen till att jag ska fungera. Hade tva lektioner idag och det var sjuuukt pafrestande. Jag var saa trott. Sa fort vi kom hem (fick eftermiddagen off, YES!!!) sa la vi oss och sov. La mig ungefar vid halv ett och kom inte upp forran klockan 16.. Inte riktigt enligt planerna men det var valbehovligt.
Sen gick vi till Hypermart for att kopa mat och kopte aven lite filmer. Kopte 1-3 sasongen av Gossip Girl for 20 kr. Sjukt overpris men vi var tvugna, har inget annat att kolla pa. Sa nu sitter vi och kollar pa GG. Chuck ar verkligen inte snygg i forsta sasongen..

Nu ska jag skutta in i duschen och sen skypa med Hanna igen.

Ciaooo!

Kommentarer
Postat av: Sanna

3 säsonger av Gossip Girl för 20kr? Överpris? =p

2010-10-20 @ 14:20:17
Postat av: Hanna å de!

Bara för att jag inte kan ??referera?? till någon blogg...

Nice chat (:

Kan inte säga att det är överpris heller, galet billigt, hörs säkert på skype imorgon för mig, idag för dig, ha de gött!!!

2010-10-21 @ 00:06:58
Postat av: Hanna å de!

men.. kom inte min kommentar med =/

2010-10-21 @ 00:13:38
Postat av: Anonym

Nu kom den med..!! eller, haha!

2010-10-21 @ 00:14:12
Postat av: Sara

Det ar faktiskt ganska dyrt... Som jag sa till Hanna - inte orginalforpackningen, allt ar kopior, det ar samre kvalitet, menyn ar pa kinesiska och vi vet inte hur vi far bort den kinesiska undertexten (alla vara tvdosor ar ocksa pa kinesiska, vilket inte underlattar...) haha :)

2010-10-21 @ 02:19:01
URL: http://saashas.blogg.se/
Postat av: Ida

GOSSIP GIRL =) har för mig att du aldrig kollat på de? eller jag vet inte.. men hoppas du blir beroende nu;)

2010-10-21 @ 10:25:53
URL: http://idaanilsson.blogspot.com
Postat av: Sara

Nej det har jag inte, lite det som ar grejen ;)

Fast hade sett lite pa sasong ett, men sen kom ju GG pa en skittid pa sondagarna sa da borjade jag missa/skita i det :P

2010-10-21 @ 12:54:42
URL: http://saashas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0